Första skoldagen på gymnasiet! :)

Hejsan, idag var det den första skoldagen på gymnasiet^^
När det var upprop på morgonen var jag jätte nervös! haha
men det gick över, alla mina nya klasskompisar var jätte trevliga och roliga :)
Fick en riktigt bra klass! Bara tjejer!
Det skulle gå en kille, men han måste ha hoppat av! :)
Pratade mest med två av tjejerna i klassen, Maja och Malin :)
Två som bor lite närmare mig! Maja är från Umé och Malin är från Vännäs!

Idag så har vi typ målat och målat och målat^^ Sedan på slutet så fick vi lite fika ^^
Imorgon ska vi typ gå en tips runda och sedan vet jag inte nå mer. ^^
Det bästa med mitt program är att det är mest praktiska saker! Något som jag är mycket bättre på!
Sen har vi ju matte, engelska och svenska.
Längtar till imorgon! Det är så mycket roligare på skolan än hemma!

men nu vet jag inte vad jag ska skriva längre^^
Det finns inte så mycket att skriva^^
Så ha det bra allihop! Hoppas ni får (har haft) en riktigt bra dag!
bye!

Kommentarer
Postat av: din största bror (men inte längsta längre)

Roligt att du fått en bra klass, jag hoppas också att du ska få schyssta kompisar som är lika bra som du är, för det är du! :) Det blir nog jättebra!



haha, känns lite konstigt att skriva här, men du sover nu :)

men jag lyckades klicka in mej här o har läst alltihopa, roligt o läsa.



Men nu ska jag sova också, gonatt på dej!

2009-08-18 @ 23:34:23
Postat av: Din största bror!

Roligt att du fått en bra klass, jag hoppas också att du ska få schyssta kompisar som är lika bra som du är, för det är du! :) Det blir nog jättebra!



haha, känns lite konstigt att skriva här, men du sover nu :)

men jag lyckades klicka in mej här o har läst alltihopa, roligt o läsa.



Men nu ska jag sova också, gonatt på dej!

2009-08-18 @ 23:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0