Nu har jag bestämt mig!

Hej allihop!

Nu har jag bestämt mig för att verkligen försöka släppa taget om Johannes.
Försöka sluta tänka och prata om honom. Det är svårt, men jag mår hellre bra än dåligt. 
Så jag ska verkligen försöka. För mitt eget bästa.
Jag vill inte vara nervös när jag ska gå och äta lunch på skolan.
Jag vill inte längre gråta mig till sömns.
Jag vill må bra!

De här 2 veckorna utan honom har varit hemska. Jag har inte kunnat somna på kvällarna.
Jo, jag gråter mig till sömns. Bara känslan att han är borta från mitt liv är hemsk.
När jag ser han i matan vid alla tjejer. De håller på med hans hår.
När man ser det känner man hur gråten vill komma fram.
Men jag kväver gråten, visar ett leende. När jag egentligen bara vill springa därifrån.
När jag bara vill försvinna och inte finnas där. Vill inte se honom.


Så nu ska jag inte prata om eller med honom, inte tänka på honom.
Jag ska glömma honom. Det är det bästa för att jag ska kunna må bra!



På utsidan ser jag glad ut, men på insidan är jag sårad, krossad!

Ha det bra allihop bye!




Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad härligt att höra att du har den inställningen! det är jättebra att du bestämmt dig för att kämpa dig igenom det hela!

Och jag vet att du kommer att fixa det! =)

Och jag kommer finnas vid dig och stötta dig! =)

2009-08-29 @ 18:52:03
Postat av: Eddie

Mkt bra inställning Emma! Håller tummarna för dig! :)

2009-08-30 @ 00:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0