Tredje och fjärde dagen på gymnsiet

Hej allihop,
Igår var den tredje dagen på gymnasiet!
Igår fick vi sy något sorts förkläde ^^ och det gjorde vi hela dagen och sedan på slutet fick vi lite fika för att det var malins 40 års dag igår(malin är en lärare).

Sedan igår när jag kom hem så satt jag mig lite vid datorn, hade tråkigt en stund, sedan så pratade jag lite på skype och hade skoj! Så gjorde jag det resten av dagen^^

Och idag var det den fjärde dagen, oj va tiden går snabbt, snart en hel vecka!
Men idag höll vi på med tovning. Gjorde en mask typ^^ Av ull eller va det nu va.
Det var skoj, fast man luktar inte så gott efter^^
Så det höll vi på med fram till lunch sedan så slutade vi kvart i 1 och nu är jag hemma och sitter framför burken^^
Ska snacka lite på skype och inte göra så mycket mer^^ typ bara ta det lugnt, kan vara riktigt skönt efter en skoldag^^




Jag från en av kvällarna med mina underbara kompisar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0