Skolan börjar snart (:

Hej allihop!
Idag hoppas jag att jag får vara med älsk.. Johannes. Om han nu vill. Annars ska jag väll bara vara hemma och ja, lyssna på musik, ut och springa om det blir finare väder.

Imorgon börjar skolan! Hemskt men ändå roligt att skolan börjar. Jag menar, gymnasiet, längtar faktiskt^^
Det är så spännande att börja på en ny skola, att träffa nya kompisar m.m och skönt att få slippa grundskolan.
Härligthärligt!
Sommarlovet har gått sjukt fort! Har inte ens hunnit med allt! Menmen.. det kommer bli spännande imorgon^^
I min klass kommer det gå massa tjejer och 1 kille ^^
Så det ska bli roligt! Stackars kille ^^
Fast man borde ju nästan ha förstått att det skulle gå massa tjejer på detta program (IP-LMT) industiprogrammet med inr mode och textildesign :)
men nu ska jag göra annat så ni får ha det bra! Berättar mer om dagen sen ^^

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg ❤

svar: tack stumpan! :D rösta så många gånger du orkar hihi! :)

2009-08-16 @ 19:10:31
URL: http://parisia.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack för att du har röstat på din favorit i Veckans blogg tävling. Jag kommer inte att godkänna rösterna som väller in så dom som är med i tävlingen känner sig en press för att få mera röster. Du kan självklart rösta flera gånger om du vill på din favorit men tänk på att en kommentar är lika med en röst. Så vill du rösta fem gånger så är det fem kommentarer. Hoppas du förstår.



Ha en bra Måndag!

2009-08-17 @ 00:08:37
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0