Varför ska det kännas så konstigt för?

Hej! Idag så har vi sytt massor, lärt oss symaskinerna och ja chillat framför datorerna.
Den gången jag skulle skriva på bloggen så slutade internet funka så kunde inte skriva så mycket.
La till bye nu när jag kom hem från Maja (:

och nu sitter jag framför datorn och pratar med Johannes (:
Kulkul!
det känns lite konstigt att prata med honom, men jag kan inte sluta prata med honom, saknar honom SÅ!
Men jag fattar inte varför det ska kännas så konstigt?
eller jag älskar ju honom fortfarande massor, så det är kanske inte så konstigt?
Men ändå, det blir ju så jobbigt :(


Orkar inte skriva mer just nu, men ni får ha det så bra, Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0