Andra dagen på gymnasiet!

Hejhej!
Andra dagen i skolan! Idag har vi fått sy lite för hand typ saker man ska ha nålar på.
Sedan har vi gått en tipsrunda och fikat!
Helt sjukt^^ vi fikar ju typ varje dag. Imorgon ska vi också fika, muummms! (A)
Imorgon ska vi typ få sy på marskinerna! Ska bli riktigt kul!
När vi skulle äta frukost idag va det några från vk som tog massa kort
och frågade mig massa saker för att jag blev med på en bild :O

Och nu är jag hemma från skolan, skoltrött redan^^
Kommer kanske sitta vid datorn, kanske och springa om jag orkar (A)
Sedan ska jag typ ^^ ehm.. jadu vad ska jag göra sedan ^^ Sova kanske! Så skönt det skulle vara!
Kanske prata på skype! Om Erik vill prata (A)

Får inte glömma och städa mitt rum, ser ju typ ut som ett bomb nerslag (A)
Mamma blir väll tokig om jag inte städar det!
Finns inte så mycket att skriva, är ju på skolan på dagarna och vi gör ju inte så mycket, så ja ^^
vad ska man skriva?^^ (A)

Hade bra allihop!
Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0