varför måste allt vara så svårt? :'(

Fattar inte hur allt kan vara så svårt. Man mår bra flera veckor sedan så helt plötsligt rasar allt. Det känns som om jag har en stor sten i mig som tynger ner mig. Som ni kanske inte vet så har Johannes gjort slut. :'( Något som är oerhört svårt för mig! Jag älskar honom jätte mycket, och vill verkligen inte släppa taget om honom! Men jag måste! :'(
Han fick mitt liv att bli bra från att ha varit så otroligt jobbigt! Så hände det jag aldrig tänkt på, han gör slut p.g.a att han inte har känslor för mig längre.

Känns så oerhört jobbigt och konstigt att aldrig mer få ligga i hans famn och inte få kyssa honom eller ens säga jag älskar dig. Aldrig mer få höra att han älskar mig. Kommer aldrig mer få jätte jätte fina sms av honom!
Att tänka den tanken är så svår. Jag vill inte att detta ska hända! Varför? :'(

Kommentarer
Postat av: Anonym ?

Det händer alla emma ;[., Ledsen för din skull iaf,..

Samma hände mig,.,.. som du kanske vet,..



Jag finns iallafall alltid här för dig,.

Men jag önskar att jag fick vara hoss dig i "verkligheten" och inte ändast genom en Internet-konversation,.. Etc,.. <3



Kan nästan gissa,.. att du redan vet vem jag är,.

Take care"! <3 ;)

2009-08-18 @ 00:25:53
URL: http://excesssive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0