Sommarlovet :D

Ursäkta för att jag inte har skrivit på länge. Jag har haft fullt upp och inte orkar skriva. (bilder kommer kanske lite senare)

Under sommarlovet har jag varit men kompisar + så har jag varit nere i småland. Vi åkte ner med en husbil. Det var roligt! Vi åkte på en torsdag kväll och då kom vi alltså fram på fredag någon gång, för att vi stannade på resan och sov under natten eller från typ 2 till 7.
Där nere var vi och hälsade på några kusiner. Det var super kul. Men vi for ner till småland för att åka på ett 100 års kalas (två st som har och kommer fylla 50 år. ) Men det var kul. Vi hade riktigt otur med vädret. "vädret ville följa med ner till småland och sedan upp igen." Men det var kul ändå. Vi badade typ varje dag där nere. Även fast det har regnat har det varit varmt. Det är inte som det är här i alla fall. :)
Vi åkte hem på en måndag morgon och stannade på ikea och lidl och massa affärer, så vi kom hem på en tisdag. Om jag minns rätt.

Sedan så var jag hemma några dagar. Men efter det så var det ju släktträff (från pappas sida, igen! :D). Det var otroligt roligt! Vi körde typ någon sorts tipsrunda. Men frågorna var typ vem är sötast: också stod det tre namn av de som var där.
Men sedan efter det skulle vi köra några lekar^^ och man skulle möta varandra. Det var super kul. ^^

Sedan har jag jobbat med veden hemma, som inte är så intressant.

jag har varit på vännäsdagarna. träffade några kompisar och så.

och idag har jag varit med JOHANNES<3 Det har varit super mysigt. Vi har sett på 2 filmer "(dock så missade vi ganska mycket av filmerna) Han kom vid typ 12.40? på ett ungefär. Vi har pratat massor och det har varit super kul^^ :D!
Han for hem någon gång efter 23 ^^ :D!
Vill träffa dig fler gånger Johannes!<3 och det kommer vi förmodligen göra också! :D<3
I <3 Johannes.
Puss på dig :*
09/07/21<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0