Läger


Hejsan,
jag är fortfarande på läger, men jag hittade en dator.
En seg sådan^^
men det är bättre än inget. Idag har vi haft missionsloppet och mission bla bla bla.. haha glömde bort vad det hette.
Men det är i alla fall så att en som heter viktoria ska missionera i kambodja (stavning?)
Så vi har haft någon slags fest, det började halv 3 och slutade halv 10.
God mat och fina tal. Fast man blev lite trött ^^
Det har ju också vart predikan och sånt idag, men kanske inte så intressant att berätta ^^ så jag gör inte det.
Det är lekar i huvudbyggnaden, fast jag vill hellre prata med älsklingen :*

Och igår så var det mest predikan. och sånt. Det skulle vara missionsloppet då, men det regnade då,  så då blev det inget. Det blev inget den dagen, om man säger så^^
Vi hade lekar och sånt i huvudbyggnaden igår också, fast då var jag så trött så jag stod över, eller tills Lousie kom och sa att jag skulle hänga med upp, för att det hade riktigt roligt. Det lät roligt också. Fast då när jag kom upp dit så gjorde dom inget^^ så jag gick till rummet igen.

Då fick jag ett jätte fint sms av älsklingen. Ett sms som man kan läsa om och om igen och aldrig bli less på det. Fast det blir man aldrig när det är från älsklingen.

Men nu har jag inte så mycket att berätta. Imorgon är det sista dagen på lägret och då är det Gudstjänst och avslutningspredikan m.m.
Och alltid på sista dagen brukar man få sovmorgon. För det fick jag inte imorse. Behövde kliva upp klockan halv 9.
Jag var verkligen jätte trött. Då gick man till huvudbyggnaden för att ta fram frukosten, men då när man kom fram. Så var det ju redan framme!
Så det var allt!
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0