Göteborg!!

Kom hem från klassresan den 25/5, men har inte varit inne så  mycket efter det.
Klassresan var otroligt rolig. Önskar att det hade kunnat vara längre, men tyvärr så var de ju inte så. :(

här kommer några bilder :)

Alla var så glada den dagen vi åkte ner och när vi var där :D



haha jadu, här kommer jag också. :)



Linn :D då vi var på tåget, på väg ner :)


Här har vi jossan också! :D



Alla var verkligen glada, när vi var i Göteborg. Det var ju så otroligt roligt!!
Kan man inte spola tillbaka tiden??

För mig var det första gången jag åkte tåg. Jag var också i Göteborg för första gången. Det var så spännande att få känna hur det kändes att åka tåg och hur det är i Göteborg!

Ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0