hej allihop

Tre dagar kvar, sedan är det skolavslutning. Jag har längtat så mycket till sommarlovet. Då man slipper skolan, då man kan bada, åka ner till småland göra så mycket mer. Än att stressa med skolarbeten. Tiden går så fort. Ibland önskar jag att vi kunde spola tillbaka tiden lite. Kanske inte så mycket, men så att man kan vara med kompisarna mycket längre. Jag kan ju vara med Jossan och Linnéa under sommarlovet, men med Linn blir det lite svårare. Hon flyttar ju.
Henne kommer jag inte kunna träffa så mycket mer. Vill vara med de 3 tjejerna så mycket som möjligt nu på slutet.

jag tycker att det är riktigt synd att du ska flytta Linn. Jag tror att alla tycker det, men jag hoppas verkligen att vi inte tappar kontakten sedan.

måndag och tisdag blir det att träna och spela upp revyn och på Onsdag blir det städning och göra något kul med "klassen".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0