Help me :)

Nu är det bara 5 dagar kvar i skolan!! Sen slutar jag 9:an!! Längtar så otroligt mycket.
Är så nervös över mina betyg!

Kan ni som läser detta hjälpa mig med en sak?
Mina kompisar och jag hade tänkt åka till grönfjäll, eller cykla och åka buss. Om jag får, så ska jag åka.
Men jag vet inte om jag är så taggad inför det längre, men jag vill ju inte säga till mina kompisar att jag inte vill, för jag tror att det skulle bli roligt. Har ingen aning vad jag ska göra. Jag orkar inte fråga min mamma om jag inte vill, dock så glömmer jag bort det hela tiden ändå. Det är ju kanske sista gången jag kan träffa Linn tillsammans med de andra tjejerna innan hon flyttar också.  Vad ska jag göra??

Om någon av ni tjejer läser det här, hoppas jag att ni inte blir besvikna eller så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0