Iksu! SY! I love it!

Idag har varit en slapp dag. Idag skulle jag ha börjat 11.40 och jag skulle fått sovmorgon, men istället så åkte jag till skolan för att sy. Tycker att det är så sjukt skoj, igår satt jag hemma och ville sy, men det kunde jag ju inte.
Så jag for tidigt till skolan. Vi håller på att fixa så att bara vanliga kläder blir snygga, återvinna kläder.
Det är faktiskt sjukt skoj, var inte så pepp på det från början, men när man kommit igång så märkte man hur sjukt skoj det var och är!


Efter lunch klockan 13 så var det teater, trodde att teatern skulle vara mycket bättre, för det brukar vara ganska bra när man ser på teater med skolan, men inte den här gången. Det var lite långtråkigt.
man kommer inte ihåg så mycket av den, för de höll på att babbla om massa konstiga saker.
Men jag hoppas de fixat några fler teatrar, fast då ska de vara roliga!

Imorgon ska alla ettor till iksu, eller man får stanna kvar på skolan, men det ska inte jag göra i alla fall!
Har aldrig varit på iksu, men det ska bli kul! Jag ska bland annat styrke träna!

Nu ska jag ta en varm och härlig dusch!
ni får ha det så bra! BYE! KRAAM:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0