Hemma igen!

Oj, så skönt det va med lov!
Har verkligen haft det skit kul! Kom hem från Småland i söndags kväll klockan 10.
jag i Småland, det här blev i alla fall en finare bild!   På de andra ser jag lite gladare ut!
Jag i Småland, min kusin hade lite roligt med min kamera, och ja den här bilden blev en ganska bra bild!


Haha, såg kanske lite ledsen ut, men egentligen så..


.. var jag väldigt glad!!

Men nu är det skola igen!! De första dagarna har jag ju bara sytt. ;)
Är snart klar med mina byxor, elr jag är klar, men min lärare ska ta kort på dom också. Så imorgon så ska jag ta kort på dom, så att ni får se hur de blev! Är riktigt nöjd med dom!
Allt jag har sytt har ju typ blivit skitbra! Elr vad tycker ni?
Idag var jag på stan och hade kul! Riktigt kul!!

Snart fyller man ju år också!
På söndag, ja då fyller jag 16 år!
Tiden har gått sjukt fort, det känns som om jag nyss gick i 9:an, men snart har det ju gått en termin!
Snart har man ju ett till syskon också! Det är beräknat till den 15 nov!

men nu ska jag dra! Ni får ha det så bra!
KRAAAM :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0