Bjurholm med klassen elr halva klassen :p



Som jag sa på förra inlägget så är jag ju klar med mina byxor som jag gjort!
Jag är riktigt nöjd med dom!
Ni får gärna säga vad ni tycker!

Idag har vi varit i Bjurholm med klassen, jag har fått testat att raka ett får! Det var ju kul :]


Vi har också fått baka bröd, pita bröd som vi skulle ha till våran lunch. Det var gott!

Sedan resten av dagen så har vi tovat, jag gjorde en liten snögubbe som såg ut som en pingvin om man tittade på baksidan!
Sedan skulle vi vänta på att bussen skulle komma, men bussen kom väldigt sent så att jag missade min buss från skolan. Istället så skjutsa någon från skolan hem mig. men det gick bra i alla fall!

Nu är det äntligen helg!
Veckan har gått riktigt fort!

ni får ha det så bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0