Nu är man äntligen 16 år!

har inte suttit så mycket vid datorn i helgen så har inte kunnat skriva, eller jag hade kunnat skriva i går,
men jag var för lat för det!
Igår fyllde jag år! 16 år!  Det var ju kul, eller det var kul att jag fyllde år, men jag hade väldigt tråkigt,
det var ju farsdag igår så ingen kunde komma och mamma orkar inte heller att många ska komma, så jag satt framför datorn och hade hoppats på att någon rolig skulle vara inne, men så var det inte.

Men till slut senare på kvällen såg jag på en film med familjen!
Idag på skolan skulle vi återvinna kläder!
Det var faktiskt riktigt skoj!
Vill bara fortsätta!

nu vet jag inte vad jag ska skriva, har inte gjort så mycket i helgen faktiskt!
ha det bra kraaam :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0