Hur vill ni att en blogg ska vara? vad tycker ni är intressant att läsa?

Oj, alltså jag skriver bara mindre och mindre. Känns som om jag aldrig har tid att skriva.
men jag skriver så ofta jag kan.

Som jag skrev för flera inlägg sedan så skulle mitt syskon komma den 15, men har inte kommit än.
jag vill att den ska komma nu på en gång :]
Min kompis fick en liten syster för någon vecka sedan. Hon ville ha en syster och fick en syster, jag vill ha en syster och hoppas på att det blir en syster, jag har ju redan 5 bröder, inte för att det gör något om det blir en bror. Det ska bli kul att få ett syskon till!

Vad vill ni att man ska skriva om?
Så att bloggen blir lite roligare? Vad vill ni läsa?

Min klass, IP09MT!

Jag läste på en blogg nyss om att man hellre läser en vanlig blogg än en emoblogg,
Men egentligen beror det ju på hur personen skriver också.
Om den personen som skriver en "emoblogg" gör det intressant att läsa så läser man nog hellre den än en vanlig blogg. En vanlig blogg, vad är det för roligt med en sån egentligen?
Man skriver ju typ likadant hela tiden.
Därför frågar jag er nu, vad tycker ni är roligt att läsa?

Jag gör nästan likadant varje dag, försöker skriva om olika saker, och så, för att det inte ska bli för tråkigt att läsa, men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om varje gång, så det blir lite svårt att blogga, så jag behöver lite tips. Så va inte rädda för att säga vad ni tycker!

Nu ska jag sova. Det är ju ganska sent (A)
Ha det bra allihop, KRAAAM :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0