IKSU, bodypump och styrketräning!

Idag var ettorna på IKSU!
Det var sjukt skoj!
Jag berättade till Maja att jag gillar att träna, då sa hon:
"märker det" och skrattade!
Fast det var kanske inte så konstigt, ville ju träna hela tiden,hon ville vila en stund och titta på de andra!
Men jag ville fortsätta träna! Det är så sjukt skoj i alla fall att springa!

Jag hade bodypump och styrketräning som det står på everskriften!
Bodypump var jobbigare än vad jag trodde att det skulle vara!
jag trodde först att det skulle vara någon sorts dans eller något, men man skulle träna upp olika delar av kroppen. men det var roligt!

nämen ni får ha det så bra!
bye KRAAM :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0