Sjuk! TRÅK!

I helgen var jag med Maja, vi hade roligt, som vanligt!
Vi såg på massa filmer och "vi" spelade guitar hero och sedan spelade vi lite wii ;D eller det var tvärt om!

Sedan så har jag inte känt mig så frisk, så nu de senare dagarna så har jag försökt att vila så mycket som möjligt, som jag också gjort, som ni kanske har märkt, eftersom jag inte har varit vid datorn.
Snart ska jag gå från datorn och träna lite på engelska läxan, eller vi hade läxförhör i torsdags, men jag kunde inte koncentrera mig alls så jag ska få göra det imorgon. Har bestämt mig att åka till skolan imorgon, jag skiter i om jag känner mig lite sjuk, för man missar mycket och jag vill inte vara hemma och göra nada, det är tråkigt!

Nä nu ska jag plugga lite!
Ha det bra KRAAM :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0