Love is everything<3

hej allihop, nu är jag tillbaka :D
skönt att gjort bort läxan!
Imorgon är det skola :P igen :( Vill bara vara hemma och sova xD
Nä men jag har varit sjukt trött och vill bara sova, ska snart sova nu.

IP09MT<3

Nu har jag ju också bilder!
Alltså jag är inte så bra på ta kort, eller jag tar inte kort så ofta om man säger så^^
Brukar inte ta med mig kameran överallt och min mobil kamera är inte direkt bra så de blir inte så mycket kort hela tiden. Det är ju mycket roligare att läsa en blogg om det är bilder med på inlägget. Man blir mer intresserad av att läsa då, det tycket i alla fall jag! Men när man inte har bilder är det väldigt svårt :(
Fast då brukar jag ju ta bilder från google ^^ några fina!

Söt Maja<3 och Ellen<3

Jag vill inte ha öppethus på lördag! Det är så sjukt! Skola på helgen!!!! Nej usch! Det kommer inte direkt vara det roligaste, menmen jag överlever hoppas jag^^
Jag hoppas att jag ska få fara till Jossan på lördag kväll och sova över!
HOPPASHOPPAS!

Ni får ha det så bra <3 Bye!
KRAAAM!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0