Livet är inte alltid en dans på rosor!

hej allihop!
Jag vet inte om det går till det bättre längre...

Idag har vi "sytt" massa, eller vi har klippt ut tyget, broderat och nästa gång ska jag sy.
Eller så ska jag sy hemma lite! Det blir ju härligt att bli klar med byxorna så man kan ha det till tröjan någon gång!

Är verkligen ledsen för att jag inte har uppdaterat, men jag har haft fullt upp. Men nu så äntligen ;)

"Livet är inte alltid en dans på rosor!"
Jag har faktiskt tänkt på det lite, livet kan vara riktigt sugit, väldigt ofta!
Det är inte få som mår dåligt har jag märkt.
Varför ska man ha så jobbigt?!

Varför kan inte livet vara en dans på rosor?!
Allt skulle ju bli så mycket bättre, inget hat, ingen är olycklig och alla är bara lyckliga.
Visst någon gång kan det väl vara jobbigt, men det är ju nästan ett måste. Okej inte ett måste, men man lär sig ju av det dåliga. Utan det dåliga blir man ju aldrig bättre på något.

Tillexempel som jag, jag gillar att sjunga, och för att bli bättre måste ju någon säga något dåligt. Så man vet vad man ska träna på. Man behöver inte säga, sluta sjung du är sämst. Utan säg något som man kan förbättra på.

nä nu får ni ha det så bra!
Bye, KRAAAM :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0