LOOOOV!!

Hej allihop!
Alltså oj, känner att jag bara uppdaterar mindre och mindre!
Nu är det äntligen LOV!! Skönt, fast lite synd, för då kommer man ju inte träffa alla sina underbara kompisar!
Och det kommer bli lite dålig uppdatering. Eftersom jag kommer vara borta mycket. Eller de första dagarna kommer det väl gå att uppdatera, men sedan på torsdag ska jag till Småland(!) och ha super kul där nere! 

Igår var jag på tonårsträff och hade sjukt kul! Sedan sov jag över hos min kusin och nästa dag (idag) skulle jag passa massa barn. Barn från 0-4 år tror jag det var. 
Det var roligt. Två st sa att jag var bajsig och något annat! haha, de var så gulliga! De kallade mig emmalilla och ammapappe och massa konstiga namn! Hahaha, det var lite sött. 

Ni får ha det bra allihop! 
Hoppas ni får ett trevligt lov!! :D 
KRAAAM :*
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0