Emma - Liljaskolan IP09MT

Hej, idag har det varit skola, vi har sytt hela dagen, eller jag började 11.40 idag så det har bara varit en slapp dag i dag! Jag är snart klar med min tröja! Tycker att jag varit riktigt snabb. Jag och Maja är på samma ställe nu! Och hon har haft lektion sen 8.25! Och ändå har jag varit riktigt noga också! Imorgon blir tröjan förmodligen färdig! Det är ju bara mudden kvar! Tröjan är jätte härlig!! Kommer vilja ha den hela tiden. (A)
jag är riktigt riktigt nöjd med den hittills! Det är sjukt vad man har lärt sig mycket på så kort tid! Snart ska vi få göra byxor, som ska höra till tröjan! Det kommer bli najs!
Kan ta kort på tröjan imorgon när den är färdig! Den ser väldigt bra ut faktiskt! Den är svart, med text. Emma på framsidan och Liljaskolan IP09MT på baksidan med vinröd text! Alltså najs!
Tyget jag har på min tröja är skit skönt! Man kommer aldrig bli kall i den i alla fall!!

Ellen<3

Nä, men nu ska jag dra! Ni får ha det så bra!! Bye! KRAAAAM! :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0