FRIENDS FOREVER!

Hej, nu har jag ändrat lite däruppe, ena bilden jag hade förut som var på mig och mitt ex ville jag inte ha kvar. Så jag har fixat nytt och det känns riktigt skönt! Att slippa se den bilden är skit skönt!
Ni får gärna säga vad ni tycker!

Ikväll ska jag till mina underbara kompisar! :*
Linn är här i helgen så nu ska vi äntligen få träffas alla 4 igen! ÄNTLIGEN! Det ska bli skit roligt!
Just nu är Jossan och Linn hos Eddie. Vet inte riktigt när de kommer tillbaka, men det är säkert snart.
Ska till Linnéa vid halv 9 typ. Är jätte taggad! Den här gången ska jag också ta med mig min kamera så ni får se hur roligt vi har det när vi är med varandra! Vi har sjukt kul varje gång!
Även fast vi är med varandra för att det hänt något dåligt så får vi ändå upp humöret och tänker på annat och bara har så sjukt kul!
4 bästisar som aldrig kommer släppa taget om varandra. Även fast vi inte träffas som förut så har vi fortfarande så sjukt bra kontakt!
FRIENDS FOREVER!

Nu ska jag dra och göra annat! Ni får ha det bra! :*
KRAAAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0