Hade en trist kväll igår!

Hej allihop!
Idag är det söndag, fast det känns som om det är lördag, men det är kanske för att vi hade skola igår:o
Idag ska jag bara sitta hemma och chatta lite på msn å så!
Vila massor så jag orkar med skolan imorgon!

Igår så skulle jag på kalas, men det blev inte. Jag skulle fara på kalas istället för att fara till min kompis! (SOM JAG VERKLIGEN VILLE)
Men då blev det ingenting istället! Så trist.
Jag pratade med jossan, elin, eddie m.m igår på skype. Men det var inge roligt, för jag fattade inte vad de pratade om och de skrattade och hade det roligt! Inte så konstigt att jag inte fattade något för de pratade ju inte med mig. Jag hörde dom men inge mer. Så det var inge roligt. Så igår gick jag och la mig tidigare.  Orkade inte göra något.

Ni får ha det så bra! Bye!
Kraaam!

Kommentarer
Postat av: jossan

Emmma!

vilken bild :O huvaligen =S



jo jag vet att du ville komma =)

synd att du inte kunde =/

2009-10-04 @ 20:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0