Hur rolig dag som helst! Tack tjejer för kvällen!

tjoho allihop!
Är på stan nu!
Igår var jag på tjejkväll och hade sjukt roligt som vanligt!
Det är alltid så kul att vara med dem och nu så är jag ju med Jossan och Linn. Eller Linn är inte här nu. Hon skulle göra något först och sedan kommer hon tillbaka!

Ni ska bara veta hur kul vi har på våra tjejkvällar! Alltså det är så sjukt skoj!
När har vi inte skoj tillsammans?

Vi brukar ofta ta kort och sminka oss och så! Ta roliga kort som man sedan kan skratta åt när man tittar på dem efter några månader eller sådär!
Men det är så sjukt kul! Linnea ska skicka nå kort senare. Då kan jag lägga upp något. Något som inte är så pinsamt xD
Igår var jag också sjukt trött. Låg ju typ och sov från början. Senare mot slutet var jag typ pigg xD alltså innan vi gick och la oss. Då klockan var typ 3!
Men det var sjukt kul! Och synd att inte Linnea kunde följa med till stan!

Och en sak till ^^ man är aldrig för liten för att leka i en lekpark, eller hur Jossan ? xD


Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja vi hade verkligen hur kul som helst! =D

haha vi har ju typ jämt kul ;D



haha men ja du sov ju typ innan vi började xp

men dock somnade jag mot slutet xp asså jag har verkligen svårt att hålla mig vaken efter 12 :S



hahha näe det är man aldrig för gammal för xD

det var ju askul! =D

2009-10-11 @ 14:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0