let me love you

Hej allihop,
Igår var jag med Maja efter skolan! Hade jätte skoj!
Vi gick till stan! En härlig och rolig promenad! Efter promenaden så såg vi på Idol. Vi såg inte vem som åkte ut, men jag hörde att det var typ Jon som åkte ut! Det är jag glad för, jag tyckte inte att han var bra.
Efter det såg vi på en film, vi åt chips och massa gott! Vi har alltid så sjukt kul!
Tack för den kvällen Maja! <3

Och idag så har det varit öppethus, träffade Linnea idag! Det  var länge sedan!!
Vi har gjort smycken idag, visat runt Majas kompis Paula och fick testa klättra idag! Det är så sjukt kul!
Efter man har klättrat en gång, vill man bara klättra fler och fler gånger!

Ikväll så ska jag på kalas! :)
Alltså jag är så stolt över mig själv! Har tagit bilder! (a)

(överskriften har inget med inlägget att göra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0