Modevisning!

Hej allihop!
jag var inte hemma under går dagen! Jag var på modevisning och hjälpte till där bak.
textil tvåorna skulle gå och vi ettor skulle hjälpa till!
Det var sjukt skoj! Från början var man lite spänd och väldigt osäker på allt. Men när man fått reda på vad man skulle göra så va allt lugnt. Var inte stressad under hela kvällen! Jag trodde att jag skulle stressa ihjäl mig!

Sedan efter modevisningen så åkte jag hem till Maja. Sov hos henne. Idag hade vi sovmorgon så vi behövde inte gå upp så tidigt, men det blev ändå vid typ halv 9! :p
Vi gick och fikade något litet så vi skulle orka äta något innan vi skulle åka. Efter det så gick vi in till Majas rum satt där och funderade lite. Sedan så gjorde Maja mig fin! Hon plattade håret och sminkade mig och så!
Det blev riktigt fint! Vi tog något att äta, började packa ihop allt och sedan var det dags att gå till bussen. Stod där i ungefär 5 min (Maja blev galen för att det var så kallt, fast det var inte så kallt^^) När vi var framme på skolan så var det dags för prov. Kände mig inte så bra förberedd, men det gick bra! Provet var lättare än vad jag trodde att det skulle vara. Sedan hade vi en lektion kvar och det var fackteckning och där så fick vi måla av fötter och händer. Har även läxa i det. Fötter är mycket lättare än händer, kan jag säga er! 


Sedan så slutade vi! Och äntligen är det helg! ÅÅÅ! SÅ skönt! Nu kan man slappna av en stund och bara ta det lugnt! Man behöver inte känna någon stress och SÅ skönt!

Ni får ha det så bra!! :* puss och kram !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0