My happy day! xD

Idag har det varit en lite dryg dag. xD
Jag började skolan 11.40 idag. Men fick åka till skolan mycket tidigare, för att mamma skulle till barnmorskan och för att jag skulle prata med någon. Det gick väldigt snabbt, så efter det var det bara att vänta tills det var lunch kl. 11. Gick upp till vårt lilla hus!^^ Satt mig vid soffan, och såg på bridget jones dagbok. En väldigt bra film faktiskt. Så tiden gick mycket fort! Efter det gick jag och åt! Med maja! :D

Sedan efter lunchen började mina lektioner. Jag hade ju redan sytt klart allt som man ska sy klart. Så jag och maja och 2 till fick sy en "osynlig" ficka. Så de höll vi på med från 11.40 - 14.10. När vi var färdiga fick vi sluta. Men det var jag inte så pepp på! Jag kan ju inte åka hem den tiden! För min buss går 13.20 och 15.10.
Så jag fick vänta ett tag. Hatar att sluta tidigare än vad man ska göra! Visst det är roligare än att jobba!! Men det är ändå så drygt! Det finns ju inte så mycket att göra xD

Sedan har jag suttit vid datorn och bara chillat.
och nu ska jag sova!

Ha det bra allihop! :* Kraaaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0