Tur att man har bra självförtroende

tja,
nu står min bror vid mig och ska kolla vad jag gör. Lyssnar på musik som vanligt och taggar inför lägret!!
HAHA, min bror tror att han är bäst, men det är han verkligen inte. Han sitter ju bara på en stol och gör ljud! Jobbiga ljud! Det är det enda han gör på fritiden! (egentligen inte) Emil är bäst!!

Emil är bäst, det vet ni ju sen innan.

Men nu står han och kliar sig på röven och undrar om han verkligen är bäst.
Nu gör han såna där jobbiga ljud igen! Så jobbig han är!

Jadu, detta är Emil, den "bäste"!  

Emil är bäst!!! // Emil och hela familjen :)

Tur att man har bra självförtroende!!
Nej, oj han kliade sig inte på röven! Han fixade sina kallingar! Det blev ju stjärtskär!!

Emma sitter och kliar sig på magen som vanligt, man kan ju undra varför ? // Den bäste

Nä, nu får ni ha det så bra, så hörs vi en annan dag! ;)
KRAAAM :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0