Är hos min underbara kompis!<3

tja allihop!
Är just nu hos jossan kom hit klockan 20 över 8 (A) för att vi ska på stan och då behövde jag komma till henne innan och tidigt också xD Hon som ville sova xD men hon vill alltid sova ;)
Idag fick jag ett sms av Eddie ett terror sms där det stod "TERROR-SMS. VAKNA!" Men dock så funkade det inte på mig för jag var redan vaken, klev ju upp klockan 10 över 7 ^^
Men han skickade det till Jossan också och hon vaknade ju upp av det^^
eller innan så skickade jag ett sms och då vaknade hon XD och efter när hon skulle vila sina 5-15 minuter så fick hon ett sms av Eddie!
och när jag kom skulle hon berätta om det och innan hon hann berätta vad det stod så berättade jag det xD och då trodde hon att jag låg bakom det, men haha nej ^^ fick ju ett likadantxD

När jag kom så kom jossan på att hon skulle dammtorka lite och ja då skulle hon förstås damma av lampan och ställa sig på stolkanten och ja, då behövde ju jag sitta på stolen så att den inte skulle rasa och så osmart som jossan är så får jag allt damm över mig xD

Jossan testar nu massa kläder, och det mesta hon testar är för smått^^
Så det ser lite roligt ut xD
och jag har också tagit massa kort (a) det är roligt att ta massa ego kort, hehe (a)
som jag hade tänkt lägga upp nu, men det är kort på mig och Jossan också xD


Jossan och Jag!! Best friends forever!<3



Ja, också en bild på mig då xD


och självklart en bild på Jossan! Min underbara kompis<3

ha det bra allihop! <3
KRAAAAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0