En lång dag på skolan "jippie"

Hejsan,
En dag i skolan. ^^
Före lunchen har vi haft svenska, matte och engelska.
På svenskan så fick vi gå till biblioteket och låna en bok, Onskan.
Sedan gick vi tillbaka till klassrummet och fick lyssna när läraren läste lite ur boken.
Slappt. Sedan hade vi matte och då fick vi räkna^^ som man brukar göra på matten. Men vi ska vara på tal 53 typ denna vecka. Vi måste ju räkna skit fort! Men det blir att ta hem och plugga lite över helgen ^^ eller göra lite på håltimmen imorgon (:

Sedan hade vi engelska, vi fick leta rätt på en text på en sång och sedan så översätta det! Alltså det här kommer bli skit skoj! Att få översätta en sång som man gillar! Längtar ju redan till engelskan nästa vecka (A)

Nu har jag nyss ätit och sitter i biblioteket som jag sa ^^
och vi ska ha arbts vet inte riktigt vad vi ska göra. men typ sy? eller kanske fortsätta måla på väggarna.
Nej men jag har ingen aning faktiskt.
Och sedan har vi idrott, vi ska ha typ samarbetsövningar och jag vill ha idrott nu!(A)
Tycker att det är synd att vi bara har idrott en gång i veckan.

Men nu vet jag inte vad jag ska skriva ^^ Sitter ju i skolan  och har "roligt".
Nej men vi har ganska så tråkigt! Eller det är ju roligt att prata med Ellen och titta på när albin arbetar^^ MOHAHAHA (A) 
Ha det bra bye!

Kommentarer
Postat av: ellen

hahaha :)

2009-09-03 @ 12:03:23
URL: http://eellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0