En rolig dag!

Hej allihop!
Idag har jag varit med Linnea och hennes kille!
Det har varit en riktigt skoj dag!
Tack för att jag fick vara med<3 och tack för den goda maten Emil (emil är linneas kille)

Jag åkte först till Linnea och när jag var där cyklade vi till Vännäs och lämnade cyklarna hos emils kompis, Daniel?
och sedan så gick vi till ica och köpte spagetti, bacon, någon sås och mjölk. Sedan gick vi till Emils kompis.
killarna fixade maten, spagetti och bacon(stavning?)
Det blev gott! Jag och Linnea stod typ och tittade på (A)

Sedan när vi ätit skulle Emil hem, hans bror Albin hämtade honom. Så jag och Linnea gick och hämtade cyklarna och cyklade tillbaka till Vännäsby. När vi var framme tog vi lite fika och satt oss vid datorn en liten stund. Tills min pappa kom och hämtade mig.

Nu är man hemma igen och sitter framför datorn, hade hoppats på att Albin skulle vara inne, men det va han inte.
Så nu har man tråkigt igen^^ 

Lyssnar på musik och tänker ;D
Är riktigt glad idag! :D 
Ikväll blir det nog film,  Emils (min bror, inte linneas kille) film.
Emil fick den när han fyllde hår 1 månad sen och vi har inte sett den än!

ha en riktigt bra kväll allihop!
Bye! (:

(bilden är inte min, men maten såg typ ut så där)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0