Everything will be ok!

Hej allihop.
Idag har det varit en vanlig skoldag. Det har gått riktigt bra.
Vi har, hm, vad har vi gjort^^
Vi har haft svenska, engelska och matte. Finns inte så mycket att berätta där, vi gjorde som igår.
Sedan efter lunch hade vi ett möte med 2:orna och pratade om hur vi skulle göra med soffan och allt.

Sedan hade vi idrott, friluffsliv. Det gick bra.
Och sedan slutade vi.

Jag och maja hade roligt idag (A)
haha smset jag fick av emil, ojojoj hahahaha
Det var roligt.

Nu sitter jag framför datorn, pratar med Emil och Albin och lyssnar på musik.
Nu äntligen kommer det bilder i alla fall. Har ju brist på bilder, men jag ska försöka ta massor med kort (:

Ha det bra allihop (:
Bye

Ellen<3
Ellen<3


Haha Maja, så sött! <3



Johanna <3

Ni är helt underbara, ni får mig alltid på super duper bra humör på skolan! tack<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0