Hemsk helg!

hejsan,
Jag är ledsen för att jag inte har kunnat skriva, men det har inte varit den bästa helgen direkt, så jag har inte kunnat :/
Vill helst inte berätta, så mycket personligt.
menmen..

Idag på skolan har vi börja rita upp ritningarna till tröjan som vi ska göra!
Det är så sjukt kul!
Jag, Maja och Johanna har ju också så sjukt kul på lektionerna! HAHA!
Ojojoj, tror jag aldrig någonsin har haft så roligt på en lektion!

Efter lunch så hade jag N&Ä! (Natur&Äventyr)
Vi fick testa att sätta upp ett tält, som man redan har gjort massa gånger^^
Inte direkt svårt!
Sedan grillade vi korv, det var gott! :D

Och sedan vidare till bussen!
Under resan så smsade jag men Emil och sedan så satt jag med Alaa och hade kul som vanligt!

Nu sitter jag vid msn, väntar på maten och ja det gamla vanliga^^

Jossan jag är glad att du kanske ska börja Natur&Äventyr!

Ha det bra allihop!
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0