Jag ska visa att jag klarar mig utan dig!

Hej allihop!
Idag har det varit skola^^
vi har fått sy början av dagen.
Jag ska sy en liten handväska (:
Vi ska redovisa det vi gjort på fredag och ingen är typ färdig.
och vi hade också mentor tid på morgonen, alltså typ klassråd.

Sedan efter lunch hade vi svenska vi skulle läsa boken onskan!
Så vi har bara typ slappat den lektionen. Typ varje svenska lektion.
Sedan hade vi engelska och där så översätter vi en engelsk sång till svenska.
Det går bra! Men vi har typ bara suttit vid datorerna.

Efter det hade vi matte och där finns det inte så mycket intressant att berätta.
Finns det typ aldrig om skolan ^^

Nu har man nyss kommit hem från skolan. ska typ äta snart.
Finns inte så mycket att berätta. ^^

De här senaste dagarna har jag varit väldigt deppad. Har fått tillbaka den där klumpen i magen igen.
Tänker och tänker på det jag inte vill tänka på. För det gör mig så otroligt deppad.
Men jag ska visa att jag verkligen klarar mig utan honom.
Mina kompisar stöttar mig varje dag. Jag har en otroligt bra klass som stöttar mig.
Jag har otroligt bra kompisar!
Tack för allt!<3

Ha det bra allihop!
Bye!
(bilder kommer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0