Skola igen^^

Hej allihop^^
Nu sitter man i skolan igen.
Vi ska göra några förvaringssaker. Så just nu håller vi på att måla, men det funkar bra.
Vi har lunch om en typ 15 minuter. Är så hungrig! (A)

Snart ska jag mäta ut måtten. Till det jag ska göra.
Jag ska antingen göra en väska
eller en sak man kan hänga upp på väggen och ha på typ toan eller något. Så det inte ska ta så stor plats.
Men typ, jag ska ju få ett syskon till och då har man ju massa bebis saker och för att det inte ska ta lika stor plats så lägger man det i den där förvaringssaken.
Ganska smart ändå.
Eller så ska jag göra en annan sak^^
tre olika förslag skulle man ha, och typ rita upp det med mått och allt. 

Nej, men det blir nog bra. 
nu ska jag fortsätta (: 
Ha de bra bye! 

(är ledsen för att det inte kommer bilder, men har inga nu tyvärr. Ska försöka ta kort lite oftare) (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0