Skrattfia:D

Efter jag varit hemma hos jossan så åkte vi till stan och skulle shoppa lite^^ nä, men vi var där för att bara ha skoj! :D
Vi träffade Eddie!! Whiiwhooo!
Fick värsta energikicken idag och skrattade och ojoj! Hade sjukt roligt!!
Det måste vi göra oftare alltså!!
Jossan och Eddie gjorde så jag började skratta när vi skulle äta, kunde knappt äta på min mat, så taskiga dom är (A)
Ojoj, har gjort sjukt mycket under denna dag! Är väldigt slut också!
Har nyss varit och duschat och gjort mig fräsch!
Det är skolfoto imorgon, det kommer ju bli jätte bra(not!)

nä nu får ni ha det så bra! bye!


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, när du får energikick då får man ont i magen. Haha, har ju en film när du och Cicci fick de på lägret ;-)

Kram/Lina

2009-09-29 @ 19:57:15
URL: http://linabell.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha, klart att jag har film på de :D En sån stund vill man ju inte glömma. Kan ju göra de någon gång :)

2009-09-29 @ 22:00:06
URL: http://linabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0