En dag ute!

Hej allihop!
Kommer inte orka skriva så mycket just nu eftersom jag har helt slut efter en hel dag ute!

Vi har fått testa dyka och andas under vattnet med tuber och massa (:
Det var så otroligt roligt! men samtidigt jobbigt! När jag fick testa andas
under vattnet så glömde man ju nästan bort att andas för att det kändes
så konstigt att man verkligen kunde andas under vattnet!

Sedan så satt jag i solen och slappade lite ^^
pratade med Linneas killes bror Albin (:
Det var kul! han var väldigt rolig att prata med!
Så satt man där på stranden och bara tog det lugnt och pratade!
Sedan när vi skulle gå tillbaka till bussen så fick jag lyfta tyngden
man har runt midjan när man dyker för att man ska sjunka.
Det gick bra att lyfta de då, men nu så har jag ont i mina armar!
Kan ju knappt röra dem! :O Har sjukt ont i dem!
och nu sitter jag vid datorn och snackar med Albin!
Sjukt kul! :D

men ni får ha det så bra Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0