Hej allihop, förlåt för dålig uppdatering(:

Ojojoj, nu har jag varit riktigt dålig på att uppdatera!
Det har bara varit gamla vanliga skola ^^
Har inte gjort så mycket under veckan xD
eller jo igår så var jag på laserdome, det gick dock inte så bra (A)
Var där med min kusins klass Teknikarna. Det fanns plats för 4 till så då fick jag, Edvard och Angelica komma. Emanuel med egentligen, men han skulle ha prov idag. Så han kunde inte.
Men det var skoj!

Idag så har jag haft skola, vi har broderat, något som jag faktiskt inte gillar^^ eller jag kan egenligen inte säga inte gillar, eftersom sist jag gjorde det var i 4:an.
Och vi har också haft engelska, svenska och matte och idrott.
Tittade på ett papper idag, jag gjorde 60 sittaps och det betyder att man är stark och att sitta 90 grader i 2.10 minuter. (För tjejer alltså) 

Det var kul! Menmen, nu ska jag dra (: 

Ha det bra! 
Bye!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0