Härlig kväll med tjejerna + min dåliga dag idag.

Tjenare!
Igår ikväll åkte jag till Jossan för att Linneas kille gjorde slut igår. Så vi var med varandra vi tre(ville skriva fyra)
Saknar dig Linn!
Jag och Linnea sov alltså över.
Vi va och "grillade", haha, vi fick inte upp någon eld. Men det var roligt ändå^^
Vi gick sedan tillbaka till Jossan, pratade och tittade på bilder från våra tjejträffar och från skolan!
MINNEN alltså!
Kommer sakna allt så otroligt mycket!
Jossan som tänkte klappa Linn på axel ^^ men Linn var ju inte där så hon klappade mobilen istället, utan att tänka på det (A)
Vi höll på skratta ihjäl oss!

I morse försov vi oss lite :p eller i alla fall Linnea^^ och jossan:p
och jag en kvart typ, men det gjorde inget.

Sedan idag har det varit jobbigt, fick reda på att Johannes har skaffat en ny tjej och det känns så otroligt jobbigt
Så har typ deppat hela dagen idag.
Tack Maja och Johanna och Jossan! Ni är så otroligt bra kompisar!
Utan er hade jag aldrig klarat av dagen!

Nu sitter jag hemma och försöker göra läxor samtidigt som jag känner tårarna falla ner :'(

Lider med dig Linnea! Vet hur det känns!

Ha det bra allihop bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0