WOOOHOO!

Hej allihop!
igår var jag med min kompis Maja!
Vi hade riktigt roligt! Vi satt vid datorn :p och lyssnade på musik och chattade och skrattade ihjäl oss!
Sen senare på kvällen såg vi på en film! Vi båda var riktigt trötta så vi la oss efter det.
Vi snackade lite, jag somnade men Maja fortsatte prata, men hon fick aldrig något svar^^
Ojoj, var helt slut! Men det var kul!
Hon tyckte också att jag hade trevliga borsor, speciellt Emanuel!
och ja det har jag också!
Vi kan bråka, men det är inte så ofta längre! Jag har underbara bröder! <3



Idag har det varit skola och vi har fått våra skåp!! ÅÅ så härligt! :D
Vi har varit utan skåp i veckor! De beställde skåpen i maj typ och vi fick dom igår!
Det tog väldigt lång tid! Men äntligen! WOOHOOO!

Idag fyller också min granne år! GRATTIS TILL DIG!!


Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva (A)
Så svårt att komma på något. Mest därför jag är så dålig på att uppdatera och för att jag inte alltid har tid!
Men jag försöker så gott jag kan!

Ni får ha det bra! Bye!
jag är kramgo så KRAAAAM!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0