YEEY FREDAG!

yey! Äntligen fredag!
Idag fyller Edvard år! Så snart  blir det tårta och fika! MUMMMS!

Idag har jag varit i skolan. Haft yrk. Där vi fick typ bestämma vad vi skulle sy och vilket tyg vi skulle ha!
Jag ska sy en munkjacka med ett härligt tyg. Så det blir en riktig mys tröja!
Sedan så hade vi yrt där vi har fått reda på vad vi ska göra där. Vi ska typ ha bild. Men idag fick vi fixa trivselreglerna! Dock gjorde man inte så mycket. Var inte på så bra humör, tyvärr:/

Men det släppte efter lunch då jag träffade Albin. Han är så rolig!
Efter lunch skulle vi ha data, men vi behövde inte gå på det så vi gjorde inte det. Vi håller ändå bara på med läxan som jag snart är klar med^^

Sedan efter det hade vi svenska/engelska^^ vi fick se på en film, sex and the city!

och sedan slutade vi.

Nu är min mormor och farmor här och 2 kusiner^^
Så det finns inte så mycket att göra.
Så det blir datorn.

ni får har det så bra bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0