Outhärdlig smärta!

Jag är så sjukt förvirrad, vet inte vad jag ska ta mig åt.

Jag vet inte hur jag ska göra, jag trivs inte i klassen och funderar på att söka till något nytt,
men jag vill inte heller lämna Jossan, brade, dennis och markus.

Vet inte om jag bara ska försöka kämpa mig igenom skolan, eller om jag inte ska göra det, men jag har så ont i magen när jag ska till skolan, lusten att jobba har försvunnit, önskar att det kunde vara lite lättare.

Tack för att jag har er 4! Vet inte vad jag skulle göra utan er!

När jag är med klassen känner jag mig ensam, ensam i ett mörker. där smärtan är outhärdlig!
Min mage värker, mina ben viker sig, orkar inte hålla mig uppe. Försöker och försöker, men när ska det bli bra igen?!

måste gå nu, måste äta, men hare bäst allihop!




Kommentarer
Postat av: Jossan

Emma, jag tror jag talar för oss alla då jag säger att vi alltid kommer att finnas för dig och stötta dig igenom detta!!

2010-04-15 @ 21:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0