Du är det Vackraste som finns för mig!

Hej allihop!
I förra inläggen glömde jag också skriva att jag är 2 reserv på frisörlinjen, var sist 6 reserv. Reservintagningen håller på under hela augusti, så har en chans att komma in! Det hoppas jag att jag gör också! :D
Jag måste alltid gå in på gymnasieintagningen, eller måste och måste, jag blir ju inte direkt tvingad till det xD utan jag känner att jag behöver gå in och kolla stup i kvarten! jag är så spänd, jag vill ju så gärna komma in på den linjen. Men man vet ju aldrig!

Idag har jag lyssnat på en väldigt fin låt (tycker jag i alla fall)! 

Det Vackraste - Johannes Magnusson


Kommentarer
Postat av: Nea

Snygg header! :D

Kram! :*

2010-08-31 @ 18:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0