lite bilder :)

några veckor innan vi slutade skolan så sköt vi hagelgevär med natur och äventyr


så tänkte lägga upp en bild¨på det :)

den dagen då vi slutade skolan hade vi massa tävlingar och mitt lag vann
en av tävlingarna var tårttävling och här är lagets tårta



sedan i söndags så hade jag och simon uppehåll i förhållandet för han ville tänka
så ville gå ut och gå, lugna ner mig lite
och då såg jag hur fint det var ute och tog en fin bild här kommer den



och ja en bild till som är på mig själv xD
som inte är så intressant ^^



och ja jag får ju inte glömma lägga in en bild på dennis och jossan, väldigt fin bild

och sen får jag inte glömma att berätta att jag har varit på forsränning, förra helgen, men det var as kul och tycker att ni alla borde testa på det!

ha det bäst kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0