Bilder från dagen ute med natur och äventyr!

tack för den som kommenterade! :D men kommentera mer!

jag kanske borde fortsätta!
här har jag en bild på mig då vi var ute med natur och äventyr, just kommit upp från isvaket!



haha, jag måste ha sagt något där! men det var inte så farligt!
roligt var det, när man hoppat i en gång, ville man hoppa i fler gånger!
I alla fall jag!

och här en bild nästan just innan jag hoppade i!

haha, jag hoppade ner i snön, det var så roligt, det var jätte djupt också!
En rolig dag var det i alla fall!

tycker ni inte att jag är duktig som skriver som förut?
typ hela tiden, känner mig riktigt duktig i alla fall.

Idag på skolan så skulle jag gå till bussen, men då kom wille och skulle självklart putta ner mig i snön, jag flög mil! Haha, skönt att det var just då bussen kom i alla fall, annars hade jag frysit, fast kanske inte, det är ganska varmt ute!
jag vill ha sommar nu! Även fast det är roligt med vinter! :D
Sola, bada, SPRINGA!! :D
Jag och Jossan ska klara 1 mil i sommar, det känns inte så svårt ändå! Men jag längtar! :D SPRINGA SPRINGA!!

kommentera så mycket ni kan nu! Ju mer ni kommenterar ju mer skriver jag! :D Mycket roligare då och typ om jag frågar er något, svara på det please! :D

ha det bäst allihop! KRAAAM :*



Kommentarer
Postat av: Lina

Tja! Klart att du ska ha kvar bloggen. Är så roligt att läsa vad du gör om dagarna. Eftersom jag typ aldrig träffar dig lägre :/Så snälla ha kvar den Emma. Kram från mig!

2010-03-19 @ 16:32:47
URL: http://linabell.blogg.se/
Postat av: jossan

hahah det var en skoj dag ;D

vistja, den där milen .. hade jag glömt xp

tur du påminde mig :)

men det ska bli skoj! =D

2010-03-22 @ 19:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0