SLALOM! :D

hejsan allihop!
Idag har jag åkt slalom på buberget! Det har varit ett perfekt väder för det, sol och nästan inga moln! Det har inte blåst något och inte varit allt för kallt eller för varmt! Lagomt!
Sist jag åkte slalom var förra året i 9:an. Fast det var i Agnäs, gillar inte det stället så speciellt mycket, sist jag var på buberget var för 3-4 år sedan. Jag älskar att åka slalom, önskar jag kunde åka lika ofta som jag gjorde då jag var liten. Nu är jag jätte taggad att åka vecka 16 i borgafjäll! Natur och äventyr ska till borgafjäll och då ska vi åka slalom, kanske 2 dagar, eller i alla fall 1 dag! Taggar jätte mycket, tiden går fort så snart är vi där! :D

Det var allt för idag, ha det bäst KRAAM :*


Kommentarer
Postat av: jossan

va roligt att åka slalom =D



ah det ska bli så skoj! =D

2010-03-22 @ 19:18:16
Postat av: emma

sv: det ska bli sjukt skoj! TAGGAR!

2010-03-22 @ 19:19:53
URL: http://emmasandstromvv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0