SPRINGA :D

Kom nyss in från att ha sprungit, tror jag aldrig har varit så taggad på att springa! Har inte varit ute och sprungit sen i somras och trodde jag skulle gå efter halva vägen, men känner mig väldigt duktig för jag gick inte ett skit!

det är ju typ jag xD

Ska klara en mil i sommar så jag tänker springa så mycket jag bara kan! TRÄNA TRÄNA TRÄNA!! :D

Är det fler än jag som är taggad på sommar nu? Jag är lite less på all snö! SÅ SLUTA SNÖA!! haha xD

På skolan har vi börjat project runway, ska göra en klänning! Har börjat sy en toall :D så taggad på att göra en riktig klänning nu!
Man gör en toall innan, alltså testar att sy klänningen så att man inte gör fel på det riktiga tyget och klänningen som man ska ha på sig, det skulle inte vara roligt!

Ja det var allt för mig, nu ska jag gå och fika lite!

Kommentarer
Postat av: jossan

Det är bra det emma!! =D

2010-03-31 @ 21:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0