ÅÅH va kul :D

Åh va kul att ni kommenterar!

Idag har det nästan varit en helt vanlig skoldag, inte riktigt, för efter lunch åkte klassen till uf-mässan i stan!
Efter kanske en kvart var jag uttråkad, och vi skulle ju vara där i 2 timmar, det var drygt. Jag var helt slut i bussen påväg till Vännäs igen så jag somnade och sedan när jag klev av så fick jag världens energi, jag vet inte var jag fick den ifrån! :O

Nu är det äntligen helg! Veckan har gått fort ändå, det känns som om det är onsdag imorgon :s, men så kan det vara ibland!

På skolan så håller vi på med våra jeans, eller de skulle vara klar i onsdags, men inte är man klar inte!
Det är roligt att sy jeans! Man ser som hur duktig man egentligen är! Man tänker ju så här, eller i alla fall jag, typ usch blä vad jag är dålig, men när man ser resultatet så blir det en helt annan inställning! Man känner sig så duktig!

Nästa vecka ska vi börja med project runway, det ser jag faktiskt framemot! Men undra vad man ska sy för något. Alla har fått 150 kr var att beställa tyg för! Jag har köpt siden tyg, hoppas jag inte får sy något konstigt nu! xD

haha, nä, men det ska bli kul i alla fall!
Om det blir fint väder i helgen ska jag åka slalom i vindeln! Ni får ha det bäst! KRAAM :*

Kommentarer
Postat av: jossan

vva skoj, hoppas det går bra =)

vilket jag vet det gör =P

som sagt, väldigt bra att ha en kompis som är bra på att sy, =D

2010-03-22 @ 19:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0